HAHAHAH! PAPI!!!

HAHAHA! Jag ligger hemma och är sjuk, så kommer pappa hem...

På fredag ska jag ha prov på strålning... elelr det är inte riktigt ett prov mer ett svårt läxförhör..
Så kommer papi hem och säger malou jag tog med mig lite papper till dig om strålning.. så att du kan plugga till provet alltså.. Så der jag att han har tagit med sig en fet pappersbunt som typ är tjockare än bilblen, 500 sidor typ.. Jag kollar på pappa helt skräckslaget och då kan han inte hålla sig längre utan brister ut i ett gapskratt..

Haha papa älskar att skämta


Jaa, det är bara för mig att börja plugga! ;P

puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

hahahahahahahahahahah! den var ju klockren!

2010-10-26 @ 16:02:02
URL: http://fannypeterssons.blogg.se/
Postat av: Fanny

Man tackar man tackar! jo den ser ju lite bättre ut nu.. men ska bara fixa lite småsaker :) jo du är jättefin!!

2010-10-27 @ 17:03:30
URL: http://fannypeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0