tjugonionde december


Jag och min fina vän Josefin idag i skolan!

Nämen tjena! Nu är jag äntligen hemma från helvetet alltså skolan.. eller så hemskt är det faktiskt inte men idag var/är en sådan dag man bara vill krympa ner under täcket med tee kladdkaka choklad ljus musik film och möjligtvis någonmysig människa av nåt slag :) Just nu sitter jag iallafall och äter grönsaker höll jag på att säga, nä jag äter äpplen som är dränkta i kanel och socker, prova det nång gång det är mumsigt! :D Tänkte börja lite med min NO-uppsats också fast jag orkar inte..

Slänger upp min kroppsutstyrsel sen också!
Puss

Kommentarer
Postat av: jolli

superfint collage finis! kärlek på hög nivå! älskar bilden när vi kollar på varandra! puss

2010-12-04 @ 18:08:21
URL: http://lajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0