första advent

Hejsan!
Nu sitter jag i min säng som vanligt och lyssnar på musik och tittar på mina fina stjärnor som hänger på min vägg och lyser..
Idag så hjälpte jag och Jolli min största syrra att dela ut reklam på stan om en restaurang som hon ska öppna. Det var något galet kallt och våra händer var isbitar. Sen måste jag faktiskt klaga på alla otrevliga människor här i karlskrona. Visst finns det glada trevliga människor också men idag har jag insett hur otrevliga många är. Knuffas ignorerar och svär det är väl ungefär de tre orden som sammanfattar människorna idag. Jag sa inann till Josefin när jag fick ryck på en man som svor åt mig " Vafan varför är inte folk som göteborgare, dem är alltid så goa och glada, ne jag ska ta och flytta till göteborg" Så kom jag att tänka på det är det bara jag som har en väldigt positiv inställning till göteborgare? Man hör alltid om massa trevliga göteborgare, och jag har lite känslan att göteborgare tar det lungt tar varje dag som den kommer och lever livet.. självklart inte alla men många. Är det så att göteborg kan vara en av Sveriges skönaste städer eller är jag helt ute och cyklar?

Jaja, sen kom jag iallafall hem och då var det dags att ta hänsyn till sina finska rötter. vi firade "lilla julafton" och åt lutfisk eller jag åt fiskpinnar hehe.. kom också att tänka på det om det är lilla julafton borde man inte få julklappar då? Skitsamma, sen har kvällen erbjudit lite brottning med min syster och godis! Nu ska jag ta och mysa vidare. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: jolli

du är absolut INTE ute och cyklar, göteborgare is the shit!!! flytta dit NUNUNU kanske? du och jag baby? erkänn filmen var skitobehaglig? puss!

2010-11-28 @ 23:42:35
URL: http://lajosefin.blogg.se/
Postat av: Fanny

men hur lyckligt lottad är inte jag som har en sån underbar och grymt S-N-Y-G-G-G-G-G-G kompis??

2010-11-29 @ 16:20:13
URL: http://fannypeterssons.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: haha, UNDERBAR OCH grymt snygg kompis skrev jag faktiskt ;) fast du är ju även asgrym galen rolig som bara den och dej själv, precis som de ska va ;)

2010-11-29 @ 20:43:25
URL: http://fannypeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0