Sábado y Kajsa..

Hejsan, gud vad dålig jag varit på att uppdatera.. jag skrev ett inlägg igår men insåg i morse att det hamnat i utkast.
Hus som helst, igår va det fredag och fanny kom över, vi satt och snackade i flera år om allt mellan himmel och jord.. kollade lite på kläder.. lyssnade på musik. Som vanligt så somnade jag också efter nån timme väcker Fanny mig och jag vaknar lite. Då har hon lagt ett täcke över mig och fixat till i mitt rum, så säger hon darling jaag måste gå nu pusspuss. Så himla fin är hon, min kompis, min Fanny!

Idag är det sábado, och den spenderas med att jag ska träffa Kajsa, och jag har lovat henne att vi ska fota lite..
Kvällen vet jag inte riktigt hur det blir med den, den spenderas iallafall med äckligt snygga män i skor..

Vad ska ni själv göra idag? Puss


Finaste Fanny och jag...



Don't smoke cigarettes, smoke stars...

Lite bilder som Kajsa tog en somamrkväll då vi inte visste vad vi skulle hitta på..

Kommentarer
Postat av: matilda

Tack,du med! :)

2010-12-04 @ 15:17:44
URL: http://seeu.blogg.se/
Postat av: fanny

streetstylebilderna uppppp!!:D

2011-06-06 @ 20:22:04
URL: http://fannypeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0