Ensamhet ger noll poäng..


en bild från en ljummen somamrkväll.. Bild tagen av Kajsa!

Holá! Como estás?
Efter att fått massage idag på dansen och nu en lång varm skön dusch så känner jag mig fit for fight för att skriva en uppsats?... Knappast. Så jag sitter här i min ensamhet i min mjuka säng och lyssnar på lite fin musik. Kanske borde jag börja skriva på min uppsats, kanske inte.. Jag är så sugen på att bara krypa ner under mitt täcke med tee, musik och ljus.. så det blir nog så..

Hoppas ni har en mysig kväll utan plugg.

puss

Kommentarer
Postat av: jolle

sv: ja, det är lite småläskigt.. gillar bilden darling!

2010-12-02 @ 21:48:28
URL: http://lajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0